Startbijeenkomst werkgevers Heldinnenlaan - Samen werken aan een betere bereikbaarheid

  • Bespreek jouw mobiliteitsuitdagingen met experts en andere werkgevers
  • De eerste stap naar inzicht in de ov-potentie voor jouw medewerkers
  • Denk mee over hoe we de ov-bediening samen kunnen verbeteren
  • Krijg inzicht in aankomende hinder door werkzaamheden in en rond Utrecht (A12, A27 en A2)
  • Werk samen aan concrete oplossingen om de bereikbaarheid te verbeteren
Datum
19 maart 2025
Locatie
Van der Kleij, De Heldinnenlaan 199, 3543 MB Utrecht
Tijd
12:00 - 13:30 uur

Goedopweg nodigt werkgevers gevestigd op de Heldinnenlaan op bedrijventerrein De Wetering uit voor een inspirerende startbijeenkomst op woensdag 19 maart over de bereikbaarheid van de Heldinnenlaan en omgeving. Een mooie kans om samen met andere werkgevers, de gemeente Utrecht, de provincie Utrecht en Goedopweg in gesprek te gaan over slimme mobiliteitsoplossingen voor uw bedrijf en medewerkers.

Wat kun je verwachten?

Goedopweg, de gemeente Utrecht en de provincie Utrecht delen hun visie op mobiliteit in dit gebied. Daarnaast gaan we in gesprek over thema’s zoals het bevorderen van ov- en fietsgebruik, het stimuleren van reizen buiten de spits en bespreken we bedrijfsspecifieke mobiliteitsoplossingen. 

Praktische informatie 

  • Wanneer: woensdag 19 maart 
  • Tijd: 12:00 – 13:30 uur, inclusief lunch
  • Locatie: Van der Kleij
  • Adres: De Heldinnenlaan 199, 3543 MB Utrecht 
  • Voor wie: werkgevers op de Heldinnenlaan  

Meld je aan

Meld je uiterlijk 14 maart aan via het aanmeldformulier hieronder.  

Doe mee!

Meld je aan voor de startbijeenkomst voor werkgevers op de Heldinnenlaan (bedrijventerrein De Wetering)